Agnieszka Szajda

aszPasje

Moją pasją i drugim życiem jest praca w Stowarzyszeniu Pedagogów NATAN. Bardzo lubię uprawiać sporty (narty, rower, nordic walking) i spędzać czas na świeżym powietrzu, w otoczeniu pięknej przyrody. Dbam o swój rozwój kulturalno-duchowy (kino, teatr, koncerty, ciekawa literatura, etc.). Słucham m.in. Nory Jones, Diany Krall, Petera Cincottiego, Michela Buble oraz Lubelskiej Federacji Bardów. Uwielbiam lody 🙂 i kawę z mlekiem i cynamonem oraz ziemniaki pod każdą postacią.

Wykształcenie

Z wykształcenia i zamiłowania jestem pedagogiem i socjoterapeutą. Obecnie pracuję jako pedagog szkolny w gimnazjum w Lublinie.

Doświadczenie

W Stowarzyszeniu obecnie pełnię funkcję wiceprezesa oraz dyrektora Centrum Szkoleniowego NATAN. Jako trener prowadzę warsztaty kształcące umiejętności wychowawcze oraz metodyczne nauczycieli. Od 21 lat pracuję w edukacji (moje doświadczenie zdobywałam pracując na niemal wszystkich szczeblach edukacyjnych – szkoła podstawowa, gimnazjum, liceum, uczelnia wyższa).

Przez ponad 10 lat byłam trenerem Polskiego Stowarzyszenia Pedagogów i Animatorów KLANZA, a od 2007 roku kontynuuję swoje zainteresowania i pasję w Stowarzyszeniu Pedagogów NATAN, którego jestem współzałożycielem. Jestem współautorką kilku publikacji oraz autorką licznych artykułów o tematyce dydaktyczno-edukacyjnej. Prowadziłam zajęcia warsztatowe dla studentów, w seminariach duchownych, domach zakonnych, przedszkolach i szkołach dla nauczycieli z Polski, Rosji, Litwy, Ukrainy, Białorusi, Kaliningrad i Gruzji.

Warsztaty

Moje autorskie lub współautorskie warsztaty:

  1. Ja tutaj rządzę agresja Strategie przeciwdziałania agresji w szkole . cz I
  2. Ja tutaj rządzę – agresja. Nabywanie umiejętności konstruktywnego radzenia sobie ze złością i agresją. Cz. II.
  3. Żyć i przeżyć w szkole. Wypalenie zawodowe nauczycieli.
  4. Stos kamieni w plecaku, czyli jak pracować z dziećmi z ADHD?
  5. Lekcja z pomysłem.
  6. Metoda projektu.

Zapraszam na blog: PEDAGOG W AKCJI oraz polecam mój e-book: Kłamstwo dziecka. Jak je rozpoznać odczytując mowę ciała?